Anlatıcam :D
İlk Olarak MSN Penceresindeki Sol Yan Tarafta Bulunan Menülerden Üzerinde Telefon Simgesi Olan ve SMS Yazan Menüye Tıklıyoruz.
Sonra Açılan Sayfadan Sağ Üst Köşede **SMS Sekmesinden SMS Gönder** Diyoruz.
Gelen Sayfadan Telefon Numaramızı Yazıp **Devam** Diyoruz.
Daha Sonra İstenilen Bilgileri En Doğru Şekilde Gİrerek ( Özellikle TC Kimlik Numarasını ) **Kaydet** Diyoruz.
Yaklaşık 1 Dakika Sonra Telefonumuzu **Aktivasyon Kodu** Geliyor.
Kodu Girdiken Sonra Günde 10 Tane Bedava Mesaj Hakkınız Var,Kullanabilirsiniz.
**Not : Gönderdiğiniz Mesajlar Karşıya Sizin Numaranızla Gidiyor.Fakat Mesajın Altında Ufaktan Bir Reklam Oluyor.**
hehe :)