ARkadaşlar ben bayadır fifa 06 oynuyorum ve açıkçası menejerlik modundaki yetersizlikten dolay önceleri oynadığım bir oyun aklıma geldi.tcm 2004 çünkü tcm 2004'le fifa 2004'ü birlikte çalışıtırıp oynayabiliyoruz.Hemde bütün maçta yaptığınız herşey oyuncunun hanesine ekleniyor.
Fakat şu TCM editör'de kendime bir adam yarattım istedim takıma koydum ve kaydettim.Gerçi kaparken yine kaydedicekmisin diyo evet diyorum.Ama oyunda bir türlü keni adamımı göremiyorum.Çok uuraştım ama deli oldum olmuyo bi türlü.Bunun yolunu bilen varsa gerçekten sağlığına duacı olurum en azından bi hafta dua ederim???