Winning Eleven KONAMI'nin Asya ve Amerika için çıkardığı,PES ise Avrupa için çıkardığı aynı oyunlardır.
Yalnız insanlar bir oyunun diğerinden hız olarak farklı olduğunu düşünmektedirler ve bunda haklıdırlar.Çünkü WE Asya için hazırlandığı için standart olarak NTSC formatını kullanır ve 60Hz tazeleme oranı ile görüntü ekrana yansıtılır.PES'te ise PAL formatı kullanılır ve 50Hz tazeleme oranı ile görüntü ekrana aktarılır.
Şu halde biz de bir Avrupa ülkesi olarak PAL standardını kullandığımız için,WE PES'e göre daha hızlı çalışmaktadır.
*Not:Bu söylediklerim PS2 için geçerlidir.PC'de WE PES farkını müşahade etme şansım olmadı.*