turkishgamecenter Kayseri Atatürk Stadı çalışmalarına başladım.Yorumları bekliyorum ve oyuna nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum?Yorumlarınızı bekliyorum Screen:
husogin Güzel başaraılarını devamını dilerim de bende stad çiziyorum bunları nasıl rhinodan çıkartcaz sonrada oyuna atcaz yardım edecek kimse yok mu ¿¿¿
turkishgamecenter Ben biraz araştırdım rhino full gerekiomuş onu nerden bulacağımı bilmiyorum lütfen yardımm
turkishgamecenter Stadı biraz daha geliştirdim.Rhino full linki verebilir misiniz?Yasaksa özelden yollayın