Orjinal Mesajı Yazan: ultrAki
Valla bende fblilere gülüyorum.Çünkü Ribery geldiğinde anELkanın bonusu diyordunuz ama adam size kimin kimin bonusu olduğunu gösterdi.Adamın kaçması ise bence kişiliğinden kaynaklanıyor.Parasını alamaması sadece bahane.
Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Yasina uygun bir cevap. Parasini alamamasi bahane. E-evet. Hangi futbolcu bunu yapabilir. Ortega'nin halini hepimiz gördük. Daha yeni basladi yine oynamaya. Adam nekadar paradan oldu.
Kardes, göstermis olabilir ama Ribery suan nerde? Kim pesinden küfrediyor?
Ayrica dikkat et, anELka, cincon, gese, 6alatsaray (hepsini saydimmi :D) gibi seyler yasak.
Abicim böyle kişiliksiz bir adam için birbirimize laf yetişitirmeye gerek yok;) Ne hali varsa görsün:mad:
--------------------------------------
Bu arada anELka ---> Anelka,fb ----> FB olarak düzelttim.