bandobras arkadaşlar hepsiniz çok saolun bilgisayarım düzeldi...hehe artık 1 dakikadan az bir sürede açılıyor hemde sorunsuz tıkır tıkır....arkadaşın sonverdi programı kullandım...ramı takarken hemramı hem anakartı tam oturtmamışım yerine ondan kaynaklanan hatalar artıık herşey SORUNsuz!!!:D YUPİiiii
Curcuna Süpersiniz bide benim soruna el atın;Benim bilgisayar oyunda,müzikte her yerde takılıyo.Yetkili servise götürdüm ekran kartın düşük dediler ekran kartı aldım yine düzelmedi.Bilgisayarım 256mb ram 128mb ekran kartı 2.4 işlemci biliyorum düşük ama aynı özelliklerdeki bilgisayarı olan arkadaşımda sorun yok. Lütfen yardım:(
Curcuna Dediğim gibi aynı özellikli bilgisayarı olan arkadaşta sorun yok. Ayrıca en kötü bilgisayar bile müzikte takılmaz diye düşünüyorum. Bide programlanmış gibi 10-15 dkda bir takılıyo delircem artık.
haeroon Orjinal Mesajı Yazan: AtillA Süpersiniz bide benim soruna el atın;Benim bilgisayar oyunda,müzikte her yerde takılıyo.Yetkili servise götürdüm ekran kartın düşük dediler ekran kartı aldım yine düzelmedi.Bilgisayarım 256mb ram 128mb ekran kartı 2.4 işlemci biliyorum düşük ama aynı özelliklerdeki bilgisayarı olan arkadaşımda sorun yok. Lütfen yardım:( En son Windowz'u ne zaman yüklemiştin? Eğer uzun bir süre olduysa yedeklemelerini yap bir şekilde ve tümden bir temizlik yapıp(hd'ye format atıp) Windowz'u tekrar yükle. Bu arada yetkili servis de iyiymiş, sorun ekran kartı diye göndermişler ya helal olsun. Mesela Word'ün en çok ihtiyaç duyduğu şey iyi bir ekran kartıdır tabii.:)
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm ram da değildir sorun benimki de 256 mb tı önceden ama hiç bi sorun yaratmadı.. al işte gelde delirme of ya of.
..Nicklas.. bence sorunun kaynağı fazla ısınma yani işlemciye ve kasaya bir fan al.takılmaların nedeni genellikle fazla ısınmadır.o da fayda etmezse format at.bir de format atmakla bilgisayar bozulmaz aksine rahatlar:cool: