FataL!ty® Devamlı konu açılıyor benim faceimi yada bu formayı yapar mısnız die buraya facemaker ve kıtmakerlar'da bakıcak herkes isteğini buraya yazsın bunun harıcınde açılan konular kilitlenicektir..
isik_fb şey bana fenerin fontunu yani sırt numaralarının dosyasını verirmisin varsa .ben de ggs ile importliyim :D
mehmedinho50 güzel konu acilmis tebrik ederim. Su formayi yaparsa birisi cok cok cok sevinirim sirt kismi icin resim bulamadim ama düsünebilirsiniz, yeni puma formalarininki nasilsa burdada böyle ama kirmizi renkte.
kuruyükgemisi aek mavi beyazını istiyorum lütfen çizerseniz çok mutlu olcam http://www.resimekle.com/thumb/21578.jpeg http://www.resimekle.com/thumb/21579.jpeg
Hakan Kadir Balta peter crouch riquelme gerrard m.rodriguez eboue yıldıray.Bu futbolcularin yuzlerini yapabilen olursa sevinirim ii calısmalar
ego_livo abi gencler birliğinin hani beyaz üstüne kırmızı-siyah forması varya onun ksk lı olanı onu yaparmısınız foto.makinada prob. war yarın fotosunu gönderiyim saygı's
gsemre_1905 ya hiç bi yerde bulamıyorum luca toni face ini birisi yapabilir mi? resim konusunda yardımcı olabilirim
phillyers bende yazacaktım linkinide arkadas bulmus ztn... ibo abinin konusunda luca toni face'i için teşekkür mesajı yazdığını gördüm ve yazmadım linki