Ozan JK bunu bende tespit etmiştim ayrıca henri topa dokunduğu anda cezasahasında 5 fransız 3 brezilyalı var.birde ceza yayında 5 brezilyalı 0 fransız:D:D:D:D:D:D:D
W0LF **Hagi'nin de böyle bir fotoğrafı vardı.Telsim çizgili dormasıyal yatmış Denizli'nin golünü seyrediyordu.**
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin carlos dana gibi koşuyor.. ama yanlış zamanda dinlenmeye karar vermiş.. +1
sdcz Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin carlos dana gibi koşuyor.. ama yanlış zamanda dinlenmeye karar vermiş.. +1 +1907:D
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG BloW Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Bu adamı feneeerbahçe alsın yaaaa! :D:D Dert olur fb'ye bu Bizde onu istiyoruz zaten.Fenerbahçe özel uçakla getirtecekmiş.