Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Görmek çok istiorum ama yaşamak istemiorum !.. aynen;) istanbulda üniversiteye'de gitmicem
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Görmek çok istiorum ama yaşamak istemiorum !.. aynen;) istanbulda üniversiteye'de gitmicem Kazanamazsın zaten :D
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Görmek çok istiorum ama yaşamak istemiorum !.. aynen;) istanbulda üniversiteye'de gitmicem Kazanamazsın zaten :D :D:D:D Dediğiniz gibi İstanbul sadece gezmek için güzel..