xturk Arkadaşlar buraya bakın: http://www.pes-4.de/forum/showthread.php?t=15191 Her takıma kendine özel stad koyabileceğiz artık.Kitservere eklenen stadyum server plugini ile.Yalnız stadların dosyaları kitserver içinde farklı isim ve boyutlarda oluyor.Kitservere uygun stad nasıl yapılır?
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: xturk Arkadaşlar buraya bakın: http://www.pes-4.de/forum/showthread.php?t=15191 Her takıma kendine özel stad koyabileceğiz artık.Kitservere eklenen stadyum server plugini ile.Yalnız stadların dosyaları kitserver içinde farklı isim ve boyutlarda oluyor.Kitservere uygun stad nasıl yapılır? Verdiğin linlkteki konuda stadlar kitservere uygundur bence yoksa nie koysunlarki
xturk Şunu demek istedim:Evet o stadlar kitservera uygun.Ama bizim elimizdeki stadları nasıl kitservere uygun bir hale getiririz.Bu konuda fikri olan var mı?
BaD BoY Arkadaslar Ben Alianz Arena Stadını İndirdim Ama Yapamadı Yardıcı olurmusunuz bide bu pes 5 için mi ????
erselinho arkadaşlar bu stadları hangi kodlara yapcağız lütfen yardım ben alisamiyen le saraçoğlunu indirdim
bandobras hem stat İD lerini bilmemiz gerekiyor kitserverden yüklemek için...onuda sanırım sitede veriyorlar