The Patriot **Germinal Beerrschot takımı 31. dakikada Sterchele'nin attığı golle GS karşısında 1-0 öne geçti**
The Patriot **küçük bir not : maçı kanal d yayınladı maçı anlatan Erdem Ulus (yanlış olabilir isim) aynı zamanda BJK TV de sunuculukta yapıyor.**
Neo Necati çok kötü oynadı. Gs 11 kez ofsayta düştü bunların 7 si Necatiye ait. Maç boyu tek forvet oynadı Gs zaten. Takımın kondisyon eksiği açıkca göze battı.
cracks hapek takmamak lazım sonuçta kondisyon eksikleri var ve takımda oyunu oynatacak adam yoktu.necati çok kötüydü..rezalet desem iidir.