bir oyuncuyu bir klübe önermek için girilen sayfada fm 2005 te tek tek takım ekleyebiliyorduk. Yani oyuncuyu şu,şu,şu klüplere öner gibi. fm 2006 da o tuşlar pasif görünüyor. Hiç aktif yapamadım neden pasif görünüyor? Kullandığım skinin adı fade to.. öyle birşeydi. Bu skinden mi kaynaklanıyor acaba.