Murat N73 abi kit shop demişin bitanecik forma koymuşun :D şaka bi yana devam etmen lazım logolar özellikle şort ve kollardakiler çok büyük çok kötü dğlsin devam et
yuri1903 Orjinal Mesajı Yazan: The Boy abi kit shop demişin bitanecik forma koymuşun :D şaka bi yana devam etmen lazım logolar özellikle şort ve kollardakiler çok büyük çok kötü dğlsin devam et aynen katılıyorum