evet arkadaşlar fıkra bencede çok komik bir fıkra hayır anlamadım neden bu forumda bel altı fıkraları ilgi görmüyor diyorsunuz ben onu anlamadım,hayatınızın herhangi bir alanında en basit olarak erkek arkadaşlarınızla muhabbet ederken eminim hepiniz küfür ederek konuşmuşsunuzdur bana entresan geliyor böle yok başlık güzel değil yok belden aşşağı fıkralar bu forumda rağbet görmez siz istemiyosanız yorum yazmayın hatta okumayın nie beğenmediğiniz bir şeye giripte yorum yazma gereği duyup ortamı geriyosunuzki benim anlayamadığım bu bir çok insanın hoşuna gitmiş gülmüşler.(aynı tarzda böle bi konuyu bende açmıştımda bi kaç moderatör görevi olan küçük arkadaşlar bilgiç bir tavırla konuyu kitlemişlerdi o yüzden sitemkar bir yorum oldu)