ya arkadaşlar bişey sorucam ben bu tcm 2006 nın türkçesini yüklemek için indirdim ancak türkçeyi yüklemeden önce oyunu 1.1 yapan resmi yama ve üzerine 1.2 yapan resmi yama yüklenmesi gerekiyormuş acak 1.1 i yüklerken hata veriyor.___the installation will overwite the database if you want to contune to play with old data, you should create a bockup ("country*.sav files and "master.dat" in folder" database)Existing seve games wan't be affected by tis database update, only new games____ ilk başta bu yazı çıkıyor tamam diyorum sonrada ___missing or invalid registry/INI entry___ diyor bunada tamam diyorum sonrada ___ old file does not exist____ diyor ve kurmuyor ya kafayı yiyecem lütfen yardım edin yalvarırım yaa bunları kurmadan türkçeyi kurdum ama oda 2. sezondan itibaren oyundan atıyor lütfen yardımmmmmmmmmmmmmm