drummer_987 dostum ilk once herhangi bir yere klasor ac.daha sonra partlari bu klasorun ıcene cıkar...tum partlari cıkardıktan sonra bu klosorun ıcınden setup dosyasini bul ve kuruluma basla..anlamadıgın bır yer olursa sor yine.
bla.dem dostum ama bende 2.cd'yi taktığımda 1.cd'yi (E:) sürücüsüne takın diyo onun için ne yapabilirim?