Arsiv tuttugum yok, kanit istersin o olaylara diye linkleri verdim.
Zaten cogunu hafizamdan yaziyorum.
Samsun maci hakkinda ufak bir aciklama yapayim.
O 5 karttan 4u dogrudur.
Ancak takimi 8 kisi birakan kart yanlistir.
Ki 10 kisi ile 9 kisi arasinda cok buyuk fark yoktur aama 9 ile 8 arasindaki fark inanamayacagin derecede buyuktur.
8 kisi kalinca zaten kartlar bilerek gorulmeye baslandi.
Takim inancini kaybetti, 3 gol yedik.
Konfeti olayina gelince, Chelsea macini ornek verdim, o macta kural uygulanmadi, ki zannetmiyorum ki konfetiden mac tatil edilir diye bir kural vardir UEFA uygulamadi, TFF mi uygulayacak?
Gecen sene bize iltimas gecilmis olsaydi, kupa falan hediye edilmis olsaydi, ligi de boyle bitirmezdik zaten. Ordan da kiyak gecerlerdi heralde =) Kupada, finalde hakkinizin yendigini soyleme lutfen.
Bu arada, 100.yilda madem biz karanlik gucler tarafindan sampiyon yapildik, bari en azindan derbilerde yenseydiniz de, karanlik guclerin sampiyon yaptigini kanitlasaydiniz. Derbilerde gol bile yemedik. Sezonu tek maglubiyetle kapadik, o da ofsayt golden! Her mac mi bizi korudu bu kalkan?
Hadi ligte mafyayla goturduk isi, UEFA'da ceyrek final tesaduf mu?