R2.ZephyR Oynanamaz. Forumu araştırırsan cevabını da bulurabilirsin,ama kesinlikle oynamak mümkün değil bunu söyleyeyim.;)
PF.Napster Malesef hiç bir türlü ağla oynanamıyo arkadaşınızla filan oynıcaksanız gamepad takarak oynayabilirsiniz.Aynı ağa bağlı pc ile de oynamak mümkün deil yani.
badoo yada 2 tane orj alıp netten yanyana oynıcaksın :) hızlı olur ama aynı ağda olduğu için hehe.ama en büyük eksiklik multiplayer bu oyunda ya