Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
milletvekillerini izledim nefret ettim heriflerden onları basımıza getirip,oy atan herkesden.ama su cocugu izledimde,adam olacak cocuk programı vardı ya rahmetli Barış Manço'nun;işte adam olacak cocuk,helal olsun binlerce kez...
Barış, "Adam Olacak Çocuk" programından bahsetmişsin arada iyi etmişsin ben de tüm Barış Mançoseverlere hatırlatayım 7'den 77'ye programını Trt hafta için hergün saat 15'de tekrar yayınlıyor.İzledikçe hem gülümsüyorum hem de onun gibi birini kaybettiğiz için yüreğim burkuluyor.Herkese tavsiye ediyorum
Kusura bakılmasın biraz konu dışına çıktım ama..