arkadaşlar yasım 32 ve ben pes hastası bır adamım evlendım akıllanmadım.bır coğunuz suya ga derken ıss oynuyordum yani winingin atası.şimdi son noktayı koyuorum kısa ve öz.pes6 herzaman oldugu gibi ekim ayında çıkıyor fakat bir süpriz olabilir ve ağustosta cıkabilir.pes2007 dediginiz ise ocak ayında dikkat edin buna YENİ JENERASYON olarak oyun piyasasına girecek yani bu oyunu oynamak icın ps3 xbox360 sahibi olmanız gerek ps2 platformuna cıkacak amma kalite cok cok cok dusuk olacak o yuzden ögrenci arkadaslar paraları bırıktırmeye baslayın.unutmadan pc icın de alt taban olarak dikkat VİSTA uzerindenyazılım gerceklestırılıyor yanı bu ne demek dırectx10 demek o nedemek çift çekirdek işlemci ve iyinin ötesinde bir ekran kartı.bazı çok bilen arkadaşlar bilgilerini paylaşmak istiyorlar güzel ama iyi araştırıp yanlıs yonlendırme yapmayın.esenlıkler