Mahmut Uslu'ya 1 ay ceza!

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), Fenerbahçe yöneticisi Mahmut Uslu'ya 16.05.2006 tarihinde FB TV kanalında "Futbol Zirvesi" adlı programda; Türkiye Futbol Federasyonu'nu küçük düşürücü, saygınlığını zedeleyici şekilde beyanlarda bulunmaktan 1 ay hak mahrumiyeti cezası verdi.
PFDK'dan yapılan açıklamaya göre ceza alan diğer yöneticiler ise şöyle:
-Ali İPEK (Denizlispor Kulüp.Başkanı) 21.05.2006 tarihinde Star TV'de yayınlanan "Telegol" adlı programda ve yazılı basında rakipleri hakkında aşağılayıcı beyanlarda bulunmaktan ve tutum ve davranışlarıyla futbolun saygınlığını zedelemekten 1 ay hak mahrumiyeti cezası verilmesine,
-Hikmet TANRIVERDİ (Malatyaspor Kulüp Başkanı) 21.05.2006 tarihinde Star TV'de yayınlanan "Telegol" adlı programda Türkiye Futbol Federasyonu'nu küçük düşürücü, saygınlığını zedeleyici ve sportmenliğe aykırı olarak rakipleri hakkında aşağılayıcı beyanlarda bulunmaktan 45 gün hak mahrumiyeti cezası
-Ercan KOLOĞLU (Samsunspor Menajer) 21.05.2006 tarihinde Star TV'de yayınlanan "Telegol" adlı programda ve yazılı basında, Türkiye Futbol Federasyonu'nu ve hakemleri küçük düşürücü, saygınlığını zedeleyici, rakiplerini aşağılayıcı ve özellikle Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi hakkında hakaret içeren ve kişilik haklarına saldırı teşkil eden beyanlarda bulunmaktan 3 ay hak mahrumiyeti cezası
-Adnan ÖLMEZ (Samsunspor Kulüp Başkanı) Yazılı basında, Türkiye Futbol Federasyonu'nu ve hakemleri küçük düşürücü, saygınlığını zedeleyici, rakiplerini aşağılayıcı ve özellikle Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesinin kişilik haklarına saldırı teşkil edecek beyanlarda bulunmaktan 2 ay hak mahrumiyeti cezası