Bi Kadın evlilik yıldönümleri için kocasına güzel yemekler yapıyo.
Neysee:D Kocası işten gelio eve, ve o anda Fırın ve musluk Bulasşık makinesi bozuluo.
Kadın eşine diyoki adulrahman gel şu fırana baksa bozuldu diyo,kocasıda diyoki Lan garıı:D Ben Fırıncımıyım lann diyo,sonra kadında diyoki Heriff gel şu bulaşık makinasına bak diyo kocasıda diyoki lan karııı ben tamircimiyim lann diyo.
Bunu üzerine kadın derki lann heriff gel bari şu musluğa bak dermiş,adamda demişki
Lan Garıı ben muslukcumuyum lan git muslukcu tut demiş.Sonra adam evden sinirli şekilde çıkmış.Sonra kadında Komuşusu Zekeriya beyi çağırmış,sonra karıı demişki
zekeriuya bey şunlaır tamir edebilirmisin demiş,zekeriya beyde demiş,bi şartla tamir ederim demiş ya bana Pasta yaparsın yada benle :DYatarsın demiş,sonra aradan iki saat geçio zekeriya bey eve gidio.Sonra karının kocası gelio,Kadın çok mutlu şekilde kocasını karşılıo,musluk bulaşık makinası ve fırın tamir oldu diye kadın çok mutlu.Abdulrahman da diyoki bunları Kim tamir etti diyye sorar karıyaa:D
Karıı da derki Zaekeriya bey tamir etti der.adam da derki ee ne verdin der:D,kadında derki Bana zekeriya bey şu teklifi önerdi der Ya banle Yatarsın
Yada ban pasta yaparsın dedi der,Abdulrahman bey de derki Lann garııı sen ne yi seçtin der.KADINDA DERKİ LAA HERİFF BEN PASTACIMIYIM LANNN DER:D:D:
nasıl beyler yorumlar lütfenn:D