Exvision Güzel.. Kim seçmiş merak ettim doğrusu.Diğer fotoğrafları görmek istiyor insan birinciyi görünce.
Megatony **Aslında Cimbomun bir maçında havada bir karmaşa vardı.Tüm oyuncular havada 1 top ve yaklaşık 8-9 kişi :D.Kimisi vole çekmeye uğarşıyor kimisi rövaşata.Hatta cimbom o zaman lotto beyaz giyiyordu**
devotee Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin evet güzel doğrudurda isim yanlış.. yüzyılın en güzel fotoğrafı die bişi olamaz bence.. Evet.
The Patriot **Resim güzel ama bu haber biraz bayat çünkü daha önce bazı internet sitelerinde yayınlanmıştı ama yinede hoş bir resim ama bu yılın ama 100 yılın en iyisidir o da bilinmez tabi** :)
Nouzer Orjinal Mesajı Yazan: SufferinG_Lq hııım:(güsel bi an...ama biras kanlı :o Güzel fakat birazda laf mı :)