Exvision Siteler arasında turlarken bulduğum bir linki sizlerle paylaşmak istedim arkadaşlar.. Küçük kızımız daha 11 yaşında ama sesi tek kelime ile mükemmel.. İzlemek için tıklayınız... NOT : Daha önce verildiyse beni uyarın.Sileyim konuyu...
_TaYFo_ Sağol verdiğin için.Bu kız whitney houston'a playback yapmış olmasın:D Kız süper söylemiş tabi öte yandan..
Passenger abi bu insan mı :eek: :D:D o ses neydi öle bee büyümüşte küçümenleşmiş sanki öhh geldi hee...maşşşşşllahhh tuhh tuhh tuhhh:p
juzam evet arkadaşlar bu yarışma yaklaşık 2 yıldır yapılıyor şahsen eğer evdeysem kaçırmadan izliyorum ben bu yarışmayı.Şuanda amerikada en çok izlenen ve NBC gibi amerikanın en önemli kanllarından birinde prime time denilen en önemli zamanda yayınlanan bir program.Programın konusu ise kendi yeteneğine güvenen her yaştan insanın 3 tane juri ve seyirciler önünde onlara herhangi bir dalda şov yapması.Yarışmanın favorisi olanlar genelde şarkı söyleyen küçük yaştaki kızlar oluyor ama bazen donunun içine akrep sokup o şekilde üst tarafı yanan yan tarafındada 2 tane bıçak bulunan bowling topunu ayağıyla havaya atıp ölece kafasında tutan bi adamda favori olabiliyor.Vereceğim adrese girerseniz yarışmayla alakalı 5-6 tane video bulabilirsiniz bende buldukça eklerim buraya.Ayrıca yarışmanın adı america's got talent google'da aratırsanız bulabilirsiniz belki videolarını. http://www.nbc.com/Americas_Got_Talent/video/index.shtml
.Dennis. way anasını :eek: o deilde soldaki jüri üyesi Armağan Çağlayanın Amerika Şubesi galiba yorumlara bakılırsa :D:D:D