Savaş Muhabiri Hüsnü
-Hüsnü orada neler oluyor?
-Evet Sibel, şu anda burada acayip bir karmaşa ortamı var. Havada roketler uçuşuyor. Ana! Bitanesi buraya geliyor! Evet valla buraya geliyor!
-Bu roket Amerikan roketi mi Irak roketi mi Hüsnücüm, görebildin mi?
-Lan her ne roketiyse ! Buraya geliyor dedim! Şunun sorduğuna bak!
-Ama Hüsnü canlı yayında-
-Annem Hatceye babam mehmede gardaşım Muammer yarim Züleyha heğinizi çok seviyorum. Mardinden Mahmut, işten Talip, Hamdi, Tufan; kuşum cici
- Boooooooooooooooooooooooooooooom!
-Alo Hüsnü! Cevap ver!
-(...)
-Evet sanırım hatlarda bi karışıklık var. Biz Hüsnüye yine bağlanacağız. Di mi? Yani inşallah.. Neyse filan kurumun açıkladığına göre benzine yüzde 1 nokta 5 zam geldi... Ya iyi adamdı Hüsnü ya..
Alıntıdır...