Bir kere yama forumuna yazman gerekiyor forma,top v.b gibi şeyleri;
Galiba ilk forman, iyi ilk için fena sayılmaz.Bak şimdi:
-Forma çizgileri yanlış
-Sponsorlar yanlış
-adidas çizgileri düzensiz olmuş
-orjinallik damgası ve climacool yok
-Ayrıca 2.şorta adidas damgası koymamışsın