ŞANLI_ C&C Generals Zero Hour kesinlikle online,multplayer,single player her türlü oynadım bu oyunu bilen varsada teke tek kapışırım her türlü ;)
HiTBoY Dune 2000.... Sabah 09.00'da babamla mağazayı açtım.(Evde PC yoktu n'apalım) Akşam babam gitti anahtarı bana bıraktı ben kapattım mağazayı 23.00'da.. :)
bandobras en çok zaman gta ya harcadım....sabah sabah kaldım 8-9 civarı gece yarısı 12.30-1 de bitirdim:D dip not: evde biri olmadığı için sorun olmadı:D:Dkimse bağırıp çağırmadı
Pentagram_15 Toplamda kesinlikle CM&FM serileri açık ara falan değil ömür boyu kapanmayacak bir ara ile öndedir.
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Toplamda kesinlikle CM&FM serileri açık ara falan değil ömür boyu kapanmayacak bir ara ile öndedir. benim durumda aynen böle. arada bi canım istedimi PES 5 ve FİFA 06 oynarım bilgisayarda bu 3 oyundan baska oyun yok.
marcioux Benim eskide olsa total club 2005 aslında çok eski sayılmaz ama bu seneye göre eski:confused: