aLpO_1905 Arkadaşlar yardımcı olur musunuz?Ben siteden indirdim bu programı ve açtım,ayarları yaptım play game'e bastım ama oyuna girmiyor.Neden acaba ve nasıl düzeltirim?
emre winse ARKADAŞIM EĞER FİFA WORLD CUP 2006 DEMO CUSTOMİSER'DEN BAHSEDİYORSAN TÜM AYARLARI YAPTIKTAN SORA QUICK MACTH TIKLA ONDAN SORA PLAY GAME Yİ TIKLA EĞER YİNE AÇMIOSA SORUN WAR DIR PROGRAMDA