fifa 2005 i bilgisayardaki sorun nedeniyle oynayamıyordum.çok duraklıyordu.bilgisayara format attırdım düzeldi.bugün fifa 2005 i tekrar kurdum oyuna girdim.hiç bir sorun olmadı.ama şu anki tek sorunum inanmayacaksınız ama oyunda top yok.sadece topun gölgesi gözüküyo.ama ortalıkta top falan yok.bunun nedeni ne olabilir.lütfen yardım