Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: sheva277
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo
Ben man utd ye yazmak istiorum napcaz ?
bende istiodum man utd ye yasmak ama anca allahın celsisinin formasını bulabldim:(
Ayıp etmeyelim o takımada :D hem senin nickindeki futbolcunun takımı ;)
edelim edelim tam ayıp edilcek takım...ben nicimdeki futbolcunun takımını diğil nicimdeki futbolcuyu sewiorum.takımı umrumda bile diğil.;) :)