EyeToy standart bir WebCam gibidir. PS2'ye bağladıktan sonra çeşitli oyunlar var içinde kendini TV'de görüyorsun. Oynanan oyunlar arasında 4 yandan gelen ninjaları dövüyorsun, top saydırıyorsun, cam siliyorsun hepsi gerçekten çok eğlenceli hele o aynalı oyun var ekran bölünüyor kalabalık olduğunda saatlerce oynamak istiyor insan...
ama bir süre sonra kolunu kaldıracak gücün kalmıyor oyunların hepsi fiziksel hareketlerle oynandığı için insanı yoruyor. Bir de şu yaz sıcağında hiç çekilmez. Ama kalabalık gruplarla oynamak için ideal.