Orjinal Mesajı Yazan: Black God
Ziko iyi bir teknik adammıdır bilemem , sadece şunu biliyorum , oda tarihdeki tüm fb t.direktörleri gibi gs yi yenecektir
Ziko bir teknik direktör değildir. Santa Maria'lı kendisi aslen Portekizlidir. İyi çocuktur. msn bile var bende.
ama sen Zico'dan bahsediyorsan doğrudur. Hala galatasarayı yenmeyi yeterli olarak gören küçük takım taraftarı gibi düşünen fenerliler için büyük bir transferdir Zico.