Belki de kimse bilmiyor. Konuyu okudum ama "Bilmiyorum." mu yazacaktım mesaj sayısını artırmak gibi bir yöntem oluyor o da. Belki bilen biri varsa ya okumamıştır, okuyanlar da bilmiyordur sonuçta burası bu konu üzerine kurulmuş bir forum değil. Öyle bir yerde sorarsan daha iyi sonuçlar elde edebilirsin.