Pierre Van Hooijdonk evet kardeş olabiliyoz.. yeni mi başladın fm ye enrdeyse bütün fm ve cmlerde vardı çünkü
cihanerel cm98-99 dan beri oynuyorum:D ama gerçekten bilmiyorum:P milli takımlardan sürekli teklif geliyo ama fenerdeki görevimden ayrlmak zorunda kalırım diye cesaret edemiyorum açıkçası;)
aLpO_1905 Sadece oyuna başlarken hem milli takım hem kulüp takımı seçemiyoruz herhalde.İkisinden biri olmak zorunda.:)
cihanerel Orjinal Mesajı Yazan: aLpO_1905 Sadece oyuna başlarken hem milli takım hem kulüp takımı seçemiyoruz herhalde.İkisinden biri olmak zorunda.:) yahu 6 senedir oynuyorum ben bu oyunu okadarını zten biliyorum:D öğrenmek istediğim şey örneğin guus hiddink gibi hem psv hem avustralya yı çalıştırabilir miyim onu soruyorum:D
cihanerel peki nasıl olcak o iş canım kardeşlerim mesela bana milli takımdan teklif geldiinde kabul edersem eski takımımı bırakmak zorunda kalır mıyım?
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: cihanerel peki nasıl olcak o iş canım kardeşlerim mesela bana milli takımdan teklif geldiinde kabul edersem eski takımımı bırakmak zorunda kalır mıyım? hayır takımını bırakmak zorunda kalmazsın 2 sinide beraber götürebilirsin.. fakat çokta keyifli olmadığını söyleyebilirim..
cihanerel hay Allah razı olsun:P ben zaten normailde hem milli takımı , hem feneri çalıştırıyodum ama milli takımın maçı olmadıı zaman milli takımınkini tatile yolluyodum:P bütün arkadaşlara teker teker teşekkür ederim, eywallah!!;)
lightman süper oluyor valla.....hem avrupa, dünya kupası peşinde koşturuyorsun hem de ligde ayrı bir heyecan yaşıyosun.....
cihanerel hedefi hall of fame de zirve olanlar için en iyisi bence çünkü aynı anda hem milli takım başarısından hem kulüpteki başarıdan puan geliyo;)