Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77
Zlatan'a laf söyletmem :p
beyler abimize ayıp oluyormu sizce adam laf söyletmem diyo siz zlatana neler söylüyosunuz yahu!!!...:D adam forum yetkilisi kilitler konuyu görürsünüz zlatan'ın parmaklarını, bacaklarını vs..vs...:D:P
şaka bi yana zlatan'ı yakından takip eden kimse zlatan kötü oyuncu diyemez, dememesi lazım bence....bide bu son d.k.na bakarak öyle çok fazla yorum yapmayalım(özellikle bahsettiğimiz adamları daha önce fazla izlemeyen varsa) herkesin kalitesi ztn ortada çünkü...