cihanerel beyler kadıköy çevresinde oturan ve we10 dan anlayanlar buraya adlarını msn lerini fln yazsınlar aramızda konuşup anlaşıp bi ps cafede ikili winning maçları yapalım;) böylece hem birbirimizi daha iyi tanırız hem keyifli vakit geçiririz hem eğleniriz fln:P....
cihanerel ya beyler kadıköy cevresinde oturan mı yok yoksa sallamıyomusunuz:P:P tamam konuyu değiştiriyorum!! herkes hem oturduğu semti hem msn ini yazsın birbirine yakın olanlar birbirlerini bulur (kendimize ark bulamadık bari millete faydamız dokunsun:D)