d1aMeTeR Arkadaşlar TÜrkiye Dünya Kupasına katılamadığı için dünya kupasını türkiyesiz oynuyorum ama bazı yerlerde dünya kupasına türkiyeyi sokan arkadaşları görüyorum arkadaşlar türkiyeyi fıfa 2006 world cup'a nasıl sokacam yardım edermisiniz..?!
aLpO_1905 Abijim Türkiye oyunda var.Sen demosunu oynuyosundur.Oyunda olması lazım.127 fln takım var oyunda neden Türkiye olmasın?
for_Reall alpo onu demio kupaya nasıl girer dio türkiye dünya kupasında yok ki.ben bu güne kadr tüm maçları izledim türkiye yok tu:d
nugrefb türkiye ile dünya kupasına girmek için elemelerden başlaman lazım elemelerden çıkabilirsen dünya kupasında türkiye ile oynayabilirsin