pes5 te kendi yüzünü yapmak nasıl oluyor.ne yapmak gerekiyo.ayrıca kendi isminizi yazınca spiker(türk veya yabancı)isminizi söylüyor mu?ama en önemlisi kendi yüzünüzü nasıl yapabilirsiniz.çok önemli benim için.bilenler okuyup geçmesin lütfen.emsoy89@yahoo.com.tr adresine bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim.saygılarla