[ BдHдBдBд™ ] Arkadaşlar uzun bir süre sonrasında,nano detailed'i tekrar kurmaya çalıştım ancak hata verdi.Bu hata için ne yapmam gerekiyor ? İşte gelen hata;
BaTeRiSt26 Ya Bende boLe bısıde Cıkmıo FIfa acıLır gıbı oLuo Sora anında oyundan atıo akın Sen bıLıon Sanırım bıLıoSan Yazsana
ceza14 arkadaşlar nano detailede tek sorun maç bitince oyundan atmasıydı ona çözüm geldi tsl toali kurarak sorun halledilio böle gereksiz yere konu açmayın.
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: ceza14 arkadaşlar nano detailede tek sorun maç bitince oyundan atmasıydı ona çözüm geldi tsl toali kurarak sorun halledilio böle gereksiz yere konu açmayın. Gördüğün gibi arkadaşın sorunu oyundan atma değil ona gereksiz konu açma diyene kadar sen gereksiz mesaj atma
MRT.16.5 Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб Orjinal Mesajı Yazan: ceza14 arkadaşlar nano detailede tek sorun maç bitince oyundan atmasıydı ona çözüm geldi tsl toali kurarak sorun halledilio böle gereksiz yere konu açmayın. Gördüğün gibi arkadaşın sorunu oyundan atma değil ona gereksiz konu açma diyene kadar sen gereksiz mesaj atma Evet bencede sorunu farklı.