Hayko_777 oynadığım futbol oyunlarında (pes4 pes5 fifa serileri)hiçbirinde el yüzünden serbest vuruş penaltı olmuyor.bence futbol oyunlarının en büyük eksiği bu.bari pes6 da diğerleri gibi olmasa
Beirrut Abi pes 5 de oluyo hatta oyuncular hakeme ellerini gösteriyor ea de ilk defa el'i campions league 2004-2005 te koymuştu ama fifa 06 ve wc 06 varmı bilmiyorum
mtcnl evet pes5 ve we9 da oluyo ama sadece hücum oyuncuları için geçerli yani elden dolayı hiç penaltı olmuyo.
sasser bende el oldu hemde 6 yıldızlıda oynuyırdum manchester - chelsea maçı dakika 90 ve maç 1-1 di ve eline çarptı chealselinin ve penaltı ferdinandla golu attım süper bi duygu :)
jonysmith el oldugunda oyuncular ellerine vurarak işaret ediyorlar, buna dikkat etmeye calış..faul verdiginde oluyor bu yalnız ok? oyun esnasında değil..
MurqX ben pes 5 te bi' orta yaptım. Ortada sadece benim oyuncu ve defans oyuncusu var. Top defans oyuncusunun eline çarptı ve %100'lük gol şansımı kaybettim. Ama ortada el mel yok??
Peshayat12 Oluyor Bende Bir KeRE ADAM gOGÜS KONTrolünden SoNRA ElinE ÇaRPTI "düüüüüüdüüüttt" oldu serbest vuruiu kullandılar .
badoo ewt el var oyunda ama penaltı olmuyor olsada abartırlar bence insana kafayı yedşrtşr böyle daha iyi bence :)
Recep61 walla el olayı banada oldu. oynuyordum. top adama çarptı birden oyun durdu anladım ki eline çarpmış top
Hayko_777 Olabilir ama bana hiç denk gelmedi.Birisi frapsla çekip buraya koyarsa bende görmüş olurum...