intern kuzey ülkeleri daha sık seçmeye bakın... (eğer kar görmek istiyorsanız... mesela RUSYA?) ***intern***
aLpO_1905 Orjinal Mesajı Yazan: serhatkoyuturk bende gormustum shaktarla mac yaparken onlarınm sahası karla kaplıydı Aynen ben de shaktar'la maç yaparken gördüydüm.Şampiyonlar liginde.
devotee Ben Almanya'da Stuttgart'i calistirirken HSV ile oynarken gormustum deplasmanda. Ama isin garibi daha Kasim ayiydi.
aLpO_1905 Almanya soğuk olur zaten.Ama kasımda kar yağacak kadar soğuk değil.Oyunda bi hata vardır ya da oyunda küresel soğuma başlamıştır:D