Pes 5'de oyun açılıyor.Tamam ama ne lig açılıo ne master lig ne kupa hiçbiri açılmıyor.Edit bölümü de açılmıyor.Yani oyundan atıyor.Sadece friendly bölümü açılıyor.Onda da Fransız liginden takım seçersen atıyor.Lütfen yardım edin
NOT:BENDE WETURKA,SUPERPATCH..GİBİ HİÇ BİR YAMA YÜKLÜ DEİL