merhaba arkadaşlar..kafamı yiyip bitiren bir soru var aklımda..
şimdi biz bu creation centre vs.. programlarda yaptığımız face,forma gibi değişiklikleri daha sonra fifa'yı silip tekrar yüklediğimizde bu yaptığımız özelliklerin geri gelmesi için bir yedekleme yolu yokmu acaba..bilen varsa yardım edersniz sevinirim..
yani bunların yedekleyebiirmiyiz onu öğrenmek isityorum ..fifa'nın başına bi iş geldiğinde tekrar bunlarla mı uğraşıcaz günlerce..