tpc_HaykoliK Tamam yaptım. İşte ilk iki facem: Ben ve Ze Roberto... Kendimi şu resme göre yaptım: http://img293.imageshack.us/my.php?image=tugy4jx.jpg
tpc_HaykoliK Bunlar da son faceler: Ze Roberto (Değişik saç modeli ile): Lehmann: Klose: Oliver Kahn: Oliver Neuville: Halk Kahramanı Ricardo: Bu da hayranlarım içün ben:
tpc_HaykoliK Orjinal Mesajı Yazan: starter_14_ biraz kendini geliştirmişsin ama face ler fazla iyi deill yorumladın ya o benim için ii!!
3a kardeş hevesini kırmak istemem ama daha çokkkkkk çalışmalısın facelerde ne bmp yi iyi oturtmuşun ne renk uyumunu.
mmk Orjinal Mesajı Yazan: Minik Aborjin KOskoca forumda bi yorum yazan yok mu?? ben face lerle ilgilenmiyorum pek ama bazılarını ii yapmışsın