Mehmet olacak!

F.Bahçe’nin Brezilyalı yıldızı Marco Aurelio, Türk vatandaşlığına geçmek için geçtiğimiz günlerde başvuru yapmıştı. 100. yılda Türk statüsünde oynamak isteyen Aurelio, vatandaşlığa kabul edilirse Mehmet ismini alacağını söyledi.
Türkiye’yi çok sevdiğini her fırsatta dile getiren Aurelio, "Umarım Türk vatandaşlığına kabul edilirim. Ben ve ailem burada çok mutluyuz. Takımda çok iyi anlaştığım Mehmet Yozgatlı’nın ismini kendime seçtim. Eğer başvurularım gerçekleşirse önümüzdeki sezon formamın arkasında da Mehmet Aurelio yazmasını istiyorum" şeklinde konuştu.