ozracing Orjinal Mesajı Yazan: starterbjk ocelikle bişey deill ben fb menü yapmıstım bu da fb menü link:http://rapidshare.de/files/24819698/unknow_00251.rar.html kurulum:ggs ile e_texti acın unknow_00251 i bosluga yazın bulunca sağ tıklayın import a file over this one yazısına tıklayın daha sonra linkteki rar lı dosyayı içindeki dosyayı bir yere atın ve o dosyayı secin artık menünüz fb li olacak öncelikle teşekkürler bunu pes5 e hangi programla uygulamak gerekiyo acaba
ozracing Orjinal Mesajı Yazan: emre91 GGS yani Game Graphic Studio ile e_text.afs dosyasına eklicen teşekkürler saolasın yaptım çok ii oldu