ok kapiş..peki kısaca bi anlatir misin su resimleri importlama isini..
smdi importlamayi dusundugumuz resmi photosopta 512x512 boyutlarına getirp 256 renk 8 bit haline donusturup indexed colour yapiosun.ama sonra ggs ile acip resmi orjinalin ustune surukleyp deistirdiginde oyunda deforme olmus sekilde cikio..menu resimlerini oyuna atarken baska bi program mi kullaniyoruz?
baska bi soru ise oyundaki menu yazılarını nereden deistiriyoruz?
son soru, ggs ile e-texti actigimda menudeki resimleri asagidan pek secemiyorum.yani hangi resim hangi bin nolu dosyada bulamiorm.hangi menu resmi hangi nolu dosyada biliyosan bi yazar msn?
sorularimi cvplarsan sevinirim..
not:isyerinden yaziorm.msn yok ne yazik ki ama istersen sailorc79@yahoo.com adresine atabilirsin cvp.