yuknuidris BİLGİSAYAR ÖLÜYOR FORMAT ATACAĞIZ.AMA FİFA 06 DA MANAGERLİĞİM VAR .ACABA FORMATTAN SONRA DEVAM EDEBİLME OLANAĞIM VAR MI?BELGELERİM DEKİ FİFA O6 KLASÖRÜNÜ DİSKETE ATSAM FORMATTAN SONRA FİFAYI KURUP ONU BELGELERİM KLASÖRÜNE KOPYALASAM OLUR MU?
Gökhan Öncelikle Forumda Büyük Başlıklarla Konu Açmak Yasaktır. Ama Bu Seferlik Soruyuda Cevaplayalım ;) Format Atmadan Önce Belgelerim İçindeki FIFA 06 Klasörünü Yedeklemen Gerekiyor.Formattan Sonra Tekrar Bu Yedeği Belgelerim İçine Atman Gerekiyor.