ok abi harbi cok saol ben onu dusunememistim =) ordan aratiyim.ya bide bisi sorcam yeni topic acmiyim dedim bu konu hakkında kalabalik olmasin diye...
interle basladım oyuna ve bissürü oyuncunun klübünü ikna etmeme rağmen oyuncular gelmiyolar.luca toni,nesta,david villa hicbiri gelmedi deli ettiler beni..sanki oynadıkları klüpten cok kötü bi klüp inter..bu oyunun bi hatasimi yoksa olağan şeylermi? yani sizlerinde başına geliomu böle şeyler...hadi milan dan fb ye gelmiyolar anladık ama intere de gelmiyo ki adamlar :D