Arkadaşlar oyunumu gayet güzel oynarken chelsea ile 2. sezonun 2.yarı başındaydım. bi süre sonra bişii farkettim. henri çok çabuk yoruluyodu. hemen güçlere baktım. sayısal değerlerde bi azalma yok ancak beşgenin alanı farkedilir derecede küçülmüş.(edit modda eşşek kadar) henry artık dribling bile yapamıyo.
YARDIM EDİİİİİİİİİİİİİİİİN!!!!